Teema1 Asiakkaan osallistaminen

 Asiakkaan osallistaminen

Kokonaisuus koostuu virikeosasta ja osallistujien aktivoinnista. Valmennus on käytännönlähtöinen.

Sisältöesimerkki:

  • Sosiaalinen media yrittäjän, järjestötoimijan, opiskelijan silmin
  • Kohderyhmän ymmärtäminen ja huomiointi palvelumuotoilun keinoin
  • Strategiset valinnat osallistamisesta
  • Sisällön mielenkiinto on yhteisön liima
  • Osallistamisen keinot ja niiden konversiot
  • Nykyaikainen myynti ja markkinointi
  • Kokemukset, elämykset, tunteet ja tarinat ratkaisevat
  • Viisi casea ja kuusi työkalua makupaloina

Sisältö:

Valmennus on käytännönlähtöinen. Osallistujat osallistetetaan teemaan FB-ryhmässä ennen ja jälkeen valmennuksen.