Reseptejä fiksumpaan nettimarkkinointiin

2 Posted by - 28.5.2015 - sisällöntuotanto, sosiaalinen media, verkkomarkkinointi

1. Varmista että löydyt Googlesta.  Jos sinä et löydy, kilpailijasi kyllä löytyvät.

2.Puhelut ovat myynnin peruskulmakivi – hyödynnä silti myös Skype, Twitter, Facebook ja muut verkon asiakaspalvelutavat.

3. Halvin ja nopein suunnittelu ja toteutus  eivät ole välttämättä ole paras ja toimivin ratkaisu. Mieti mikä on riittävä laatutasovaatimuksesi.

4. Miten sisältömme (kuvat, tarinat) ovat entistä houkuttelevampia, selkeämpiä ja sitouttavampia?

5. Mieti ansaitun median strategia: hyvät tarinat ja informaatio saavat ilmaista PR-huomiota printissä ja verkossa

6. Miten erottaudut eduksesi. Siirry mediainvestoinneista sisältöinvestointeihin.

7. Miten varmistat että yrityksestäsi puhutaan verkossa (ymmärrämmekö miksi meistä puhutaan?). Luo aktiivisia keskustelu- ja kuunteluryhmiä.

8. Katse kohti tulevaa. Kun nykyasiakkaat ovat tyytyväisiä, siirrä katseesi myös horisonttiin uusiin asiakkaisiin.

9. Hajautetun läsnäolon suunnitelma vaatii myös bisnessuunnistamisen taitoja. Kun saat oikean suunnan, alkaa tuloksiakin syntyä. Jatkossa haluttavuus rakennetaan  kuukausissa, ei vuosissa.

Teemakuva: b2bento

Aiheeseen liittyvät:

No comments

Leave a reply